בעלי מקצוע מתחום השיפוצים מבינים בשפכטל, פלס, חיזוקים וכדומה, אך רוב הסיכויים שהם לא מבינים דבר בהקמת אתרים, אם כי ניתן למצוא לא מעט נקודות משיקות, ולו כי בשני המקרים צריך להבין מהו החזון, מהו היעד, מהי המטרה, לבחון אלו חומרים עדיפים, להתחשב בלקוח (או בקהל היעד) וכדומה. עם זאת, לצד הנקודות המשיקות, יש להבין שעל כל אחד להתמחות בנישה שלו, ופה השיפוצניק צריך עזרה מקצועית בהקמת האתר, כי כל עוד לא יגיעו לקוחות, אין זה משנה עד כמה הוא מומחה ובעל רזומה חיובי.
-
לוגו בכמה דקות
בין אם כבר יש לכם אתר פעיל ובין אם יש לכם מקדם אתרים תותח, עדיין מוטב להכיר כמה טיפים יעילים שעשויים להקפיץ את האתר ליעד הרצוי, ופה נתחיל מנקודת ההתחלה – עיצוב לוגו. חשוב להבין שכל בעל מקצוע חייב לוגו, ולו כי התרגלנו לכך שכל אתר/ כרטיס ביקור/ דף מכתבים מכיל לוגו – משמע מדובר באלמנט מהותי שמעיד על מקצועיות ורצינות. פה נחדד שבהחלט אפשרי לחסוך בעלויות ולהגיע לתוצאות מרשימות גם ללא מעצב גרפי שידרוש על הפרויקט כמה מאות שקלים. כיצד אם כן ניתן לעצב לוגו ללא מעצב? ובכן קיימים אתרים ייעודיים שמחזיקים מגוון נרחב של פורמטים. רק בוחרים עיצוב, מוסיפים כיתוב והתוכנה כבר מסדרת את סך הפרטים במקום הרצוי – מקצועי, מהיר ומאוד חסכוני.
-
שילוב של טבלת הוצאות
חשוב להבין שכאשר אנשים מחפשים בעל מקצוע מתחום השיפוצים, הם מבקשים לדעת כמה הם יידרשו להוציא, ועל כן מאוד יעיל (ונחשב אמין) להוסיף באתר טבלה שמתמקדת בהוצאות – טבלה שכוללת עמודה של סוג השיפוץ, מ"ר ועלות ממוצעת.
-
השתמשו בתמונות וסרטונים
כאשר לקוחות מחפשים בעל מקצוע מתחום השיפוצים, מאוד חשוב להראות להם דוגמאות. אי לכך אם ניתן לשלב תמונות של "לפני ואחרי" ואם ניתן לשלב סרט קצר שבו מסבירים אודות הליך העבודה, הרי שכבר מדובר בתוספת מאוד חשובה, וזאת כי הלקוח מקבל הדגמה ובאופן בלתי מודע מעניק לאותו בעל מקצוע נקודות זכות, ולו בשל המקצועיות ותחושת האמינות שהסרט משדר.
-
אני מאמין
אין זה סוד שהציבור הרחב אינו ממהר להאמין לבעלי מקצוע מתחום השיפוצים, וזאת כי לצערנו ידוע שרבים לא עומדים ביעדים, חוסכים בחומרים, מנסים לגבות יותר מהנחוץ ובעיקר מסתמכים על חוסר ההבנה של הלקוחות. אי לכך חשוב שבעלי המקצוע יציינו באתר את ה"אני מאמין" שלהם, ואף שידברו על תרחיש שבו הלקוח אינו מרוצה, על זמינות, על איכות החומרים ועל הניסיון והידע בתחום.
שנסכם?
לסיכום נציין שמאוד חשוב להיעזר במומחה להקמת אתרים, אך ממש כפי שחשוב שהלקוח יבין מה עומדים להיות שלבי השיפוץ, כך גם עליכם להבין מה לדרוש ולמה לצפות, ועל כן 4 הטיפים הנ"ל כה חשובים. בהצלחה!